Czym jest konto Experis?

Konto stwarza możliwość zbudowania spójnego i profesjonalnego wizerunku kandydata poprzez zamieszczenie informacji o posiadanym doświadczeniu i wykształcenia lub wgranie plików aplikacyjnych. Dzięki rejstracji w systemie uzyskasz dostęp do dodatkowych opcji serwisu, takich jak: powiadomienia o nowych ofertach pracy dopasowanych do Twojego profilu, obserwowanie interesujących ogłoszeń czy podgląd historii wysłanych aplikacji.

Dlaczego warto założyć konto?

Po rejestracji w systemie możesz aktywnie korzystać z szeregu korzyści płynących z funkcjonalności konta kandydata:

  • Oferty dopasowane do Ciebie

    Otrzymasz na maila oferty pracy dopasowane do Twoich preferencji i profilu zawodowego.

  • Powiadomienia o ofertach

    Otrzymasz oferty dopasowane do Ciebie – wyślemy Ci tylko oferty dopasowane do Twoich potrzeb, które znajdziesz również w koncie na Experis.

  • Pełna historia aplikacji

    Będziesz na bieżąco w historii wysłanych aplikacji.

Pytania i odpowiedzi

W celu założenia konta kliknij na przycisk "Załóż swoje konto" znajdujące się na górze oraz dole tej strony. Następnie, uzupełnij formularz rejestracyjny oraz zaznacz stosowne zgody i regulamin, po czym kliknij w przycisk "Zarejestruj się". Na wskazany adres e-mail otrzymasz wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Po kliknięciu w link, Twoje konto będzie już aktywne.

Oferty dopasowywane są do Twojego profilu na podstawie branż oraz lokalizacji zaznaczonych na etapie rejestracji.

Branże oraz lokalizacje możesz zmienić po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce "Profil".

W celu resetu hasła, na stronie logowania kliknij w przycisk "Zapomniałeś hasła?". Następnie wprowadź adres e-mail podany w trakcie rejestracji i kliknij przycisk "Zresetuj hasło". Na Twój adres e-mail zostanie wysłany link umożliwiający reset hasła.

CV oraz inne dokumenty aplikacyjne (np. referencje lub certyfikaty) możesz dodać w zakładce "Profil" poprzez przeciągnięcie ich we wskazane miejsce lub przez moduł dodawania.

Dołącz do nas już teraz!